Ik heb na de dansacademie jaren gewerkt als dansdocent, en daarna ben ik begonnen aan de bachelor Psychologie aan de universiteit. Met name omdat ik tijdens het lesgeven ondekte hoe leuk ik het vond om de kids in mijn les te leren kennen, en te helpen onplooiien tot zelfverzekerde dansers. Dit past ook bij wie ik ben: ik maak graag verbinding met anderen d.m.v. allerlei creatieve middelen. Als opp
| Ma | Di | Wo | Do | Vr | Za | Zo | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Ochtend | |||||||
| Middag | |||||||
| Namiddag | |||||||
| Avond | |||||||
| Nacht NIEUW |