Hallo, wij zijn Albert, Franske en Jula,
Vanaf september zijn wij af en toe op zoek naar iemand die op Jula van 2,5 jaar wilt passen. Dit is soms een avondje, soms overdag en soms van de opvang halen in Ede en haar thuis naar bed brengen. Het is heel wisselend en verschilt per week. We hebben thuis ook een hond en 2 katten. Mocht je het leuk vinden om een kennis te komen maken met ons dan mag je
| Ma | Di | Wo | Do | Vr | Za | Zo | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Ochtend | |||||||
| Middag | |||||||
| Namiddag | |||||||
| Avond | |||||||
| Nacht NIEUW |